(Last Updated On: október 15, 2018)

Meghoztad a döntést. Lehet, hogy még csak tervezed a vállalkozásodat, lehet, hogy egy ideje már csinálod és tudod, hogy szükséged lesz weboldalra.

A weboldal ma az alapja az online marketingnek. A jó weboldal. Az a weboldal, ami bizalmat kelt. Az a weboldal, ami működik. Az a weboldal, ami elad.

Hidd el, weboldal nélkül ma már jelentős hátránnyal indulsz, a többi versenytárs elhúz melletted.

És itt jön a nagy kérdés. Hogyan válassz webdesignert?

 

 

Referencia

Nagyon fontos, hogy meg tudd nézni a webdesiger referenciáit. A jó webdesignerek büszkék is a munkáikra. Persze, nem mindig tudjuk minden munkánkat megmutatni, van amikor szerződés köt minket. Azonban az esetek többségében, egy több éves tapasztalattal rendelkező webes, tud mutatni olyan oldalakat, amit őt készített.

Így láthatod, hogy milyen minőségre számíts és megismerheted a webdesigner stílusát.

Eléggé gyanús, ha több tíz éves tapasztalattal igyekszik eladni valaki magát, de az oldalán egy darab referencia munkát sem találsz.

 

 

Cipész, cipője

Sokat elárul a webdesignerről a saját weboldala. Láttam már olyan hirdetést, ahol a webes több, mint húsz éves tapasztalattal ajánlotta magát, azonban a saját oldala, még csak mobil barát sem volt.  Lehet, hogy azt valóban húsz éve készítette….. Nem mentség, hogy nincs rá idő, hogy a saját oldalával is foglalkozzon. Mennél olyan fogorvoshoz, akinek szuvasak a fogai? Nem hiszem.

A webdesigner weboldalán nézd meg az árakat is. Sokan nem teszik publikussá az áraikat, kapcsolati űrlapon, vagy emailben kell árajánlatot kérni. Ha korrektnek tartom a saját áraimat, akkor nem titkolózom. Az én oldalamon is megtalálhatsz csomag ajánlatokat. Így már az induláskor be tudod lőni, hogy melyik árkategóriát képviselem és el tudod dönteni, hogy elfogadható-e számodra.

Szimpátia

A weboldal elkészítése alkotó folyamat. A te részedről is. Szimpátia, bizalom és folyamatos kommunkáció nélkül nem megy.  A megrendelés leadása előtt gondold át, hogy egy nagy ügynökséggel szeretnél dolgozni vagy fontosabb a személyes kapcsolat? Az én ügyfeleim általában kisebb vállalkozások, akik szeretik, ha kicsit személyesebb a kommunikáció.