Újra és újra belebotlunk ebbe a kifejezésbe: Google keresőoptimalizálás. Aki az internetes oldalát a Google keresőrobot találati listáján szeretné szerepeltetni, annak bizony meg kell érteni a keresőoptimalizálás lényegét ill. továbbmegyek, keresőoptimalizálni(tatni) kell az oldalát. Ehhez szeretnék segítséget adni a lenti tippeken keresztül. Amennyiben ezek rendben vannak, az oldalad, webáruházad jó eséllyel indulhat a Google keresőrobotnál. Még mielőtt belevágunk, tisztázzunk le egy kérdést: miért éppen a Google-re optimalizáljuk az internetes oldalakat? A válaszom nagyon egyszerű! A Google piaci részesedése a legnagyobb az összeshez képest.

Személyes tapasztalatokkal is ki fogom egészíteni a leírtakat. Itt olvashatod a velem készült interjút. Csak elöljáróban, ha a webshopom indulásakor legalább ennyit tudtam volna a keresőoptimalizálásról, nem veszítek el 1 évet az üzletből. De no para, mert mindenből a legjobbat hozzuk ki és tanulunk, fejlődünk.

A kezdetekkor azt gondoltam, elindul a webshop és a vásárlók csakúgy özönlenek a boltomba.

Egy valamit felejtettem el! JÓ TARTALOMMAL feltölteni! Nem értettem miért nem dob fel a Google, ha beírok egy hozzám kapcsolódó keresőszót. Kb. 8 hónapig így vegetáltam és minden egyes vevőért kemény reklámköltségeket fizettem ki. De szerencsére továbbléptem és kitanultam a keresőoptimalizálást.

Hidd el, a 21. században a Google a legjobb piactér. Itt találkozik a kereslet a kínálattal. A Google össze tudja hozni a keresletet a TE kínálatoddal!

Hogyan jutnak el a Google-t használók a te oldaladra? A válasz egyszerű. Kívánatosnak kell lenned a számára. Melyik butiknak van nagyobb esélye nagyobb bevételre? Amelyik a falu szélén áll, ahol hetente 2 autó elmegy? Vagy a Váci utcában lévő kis üzletnek? Biztosan tudod a helyes választ. És azt is, hogy miért? Mert jobban szem előtt van a piacon! Tehát? Neked is jobban szem előtt kell lenned a piactéren vagyis a Google-n.

A Google több mint 220 faktorral dolgozik, melyeket titokban tart és gyakran változtat, hogy a piactéren lévő keresletet – a potenciális vásárlóidat – a lehető legjobban ki tudja elégíteni.

Azért, hogy biztosak lehessünk benne, hogy az oldalunk tartalma nem a Google találati listájának utolsó szektorában szerepel, az oldalunkat, blogjainkat, a Google keresőoptimalizálási feltételeinek kell megfeleltetni, vagyis az ismert algoritmusokhoz igazítani. Ebben tudok segíteni neked!

Miért fontos a Google keresőoptimalizálás NEKÜNK kisvállalkozóknak?

A nagy ismert cégeknek már hírnevük van, vagyis a honlapjaikat direktbe és nem a keresőn keresztül keresik fel. Hogyan tudjuk mi kisvállalkozók ismertté tenni az üzletünket? Emlékszem 20-25 évvel ezelőtt a vidéki szülővárosomban még szájról-szájra terjedtek az ajánlások. Mára már itt a közösségi háló, mindenek előtt a Google. A kicsiknek és az új jövevényeknek a Google keresőoptimalizálás segítségével a találati lista első helyein kell szerepelniük. Vagyis az 1. oldalon. Mert a potenciális vevőid nem igazán szeretnek továbblapozni. A felhasználók az első oldalon szereplőknek szavaznak bizalmat.

Zelenka Zsuzsa