Zelenka Zsuzsával véletlenül hozott össze a sors. Bár mint később kiderült, korábban is majdnem kereszteztük egymás útját.

Zsuzsa bemutatta egy csoportban a webáruházát, ami sajnos nem volt jó. Ugye, nem haragszol? 🙂 Erről egy privát üzenetben tájékoztattam is, elmondtam, hogy hol van a hiba. A legnagyobb gond az volt, hogy az oldal nem volt reszponzív, vagyis mobilról nehezen volt kezelhető. Így Zsuzsa a potenciális vevőinek legalább a 70%-át elveszítette. Ez meg is látszott a visszafordulók arányán.

 

Szerencsére, Zsuzsa tudja, hogy cégének az alapja a webáruháza, ezért nagyon fontos a megfelelő minőség és a folyamatos odafigyelés. Ezért nem sértődött meg, hanem elkezdtük a közös munkát. Így született újjá az ungarnshop.at. Új designt, reszponzív megjelenést és újabb funkciókat kapott. A webáruházban most mobilról is kényelmesen lehet vásárolni. Az vevői több módon, nem csak telefonon és e-mailben érik el, hanem azonnali választ kaphatnak tőle akár chaten is.

Ha te is webshopot szeretnél van néhány dolog, amit át kell gondolnod. A webesnek szüksége van néhány információra és biztos vagyok benne, hogy ő is fog tanácsokat adni, hogy minél jobban működjön az oldalad. Én legalábbis adok 😉

Tudnod kell, hogy mennyi árút szeretnél feltölteni. Lesznek-e variánsok vagyis egy-egy termékből lesznek-e különböző méretek, színek, stb.? Fizikai vagy digitális terméket adsz el? Hogyan fogsz szállítani? Milyen módokon fizethetnek a vásárlóid? Hogyan érhetnek el? A készletet hogyan szeretnéd kezelni? Innen számláznál? Hírlevelet szeretnél küldeni? Összekötnéd az áruházad a közösségi oldalaiddal?

Kellenek képek a termékekről. Jó képek. Egy webáruházban nem tudja megfogni, közelről megnézi, felpróbálni a vevő a terméket, ezért neked kell jól megmutatnod. Ennek része a leírás is. Mindenre választ kell kapnia a vásárlónak anélkül, hogy kérdeznie kellene.

Ha van már webáruházad, de változtatnál vagy ha még tervezed, keress meg, kérj ajánlatot.